ԱՄՆ-ի նախագահ Դոնալդ Թրամփը երկուշաբթի հայտարարել է, որ երկկողմ առևտրային հեռանկարների հարցում Եվրամիությունը շատ առումներով ավելի վատն է, քան՝ Չինաստանը։ «Նրանք զգալիորեն զիջում են։ Կտեսնեք։ Բոլոր հաղթաթղթերը մեր ձեռքում են»,- հավելել է նա։ ԱՄՆ ներմուծվող եվրոպական ապրանքների նկատմամբ Թրամփի սահմանած մաքսատուրքերը վերացնելու վերաբերյալ Վաշինգտոնի հետ մի քանի փուլով բանակցություններից անկախ՝ Եվրամիությունը դեռևս էական առաջընթացի չի հասել։               
 

«Չեմ ուզում, որ իմ հինգ տարեկան երեխան ստանա համակարգիչ»

«Չեմ ուզում, որ իմ հինգ տարեկան երեխան ստանա համակարգիչ»
04.10.2013 | 15:45

ՀՀ կառավարության ծրագրի համաձայն` յուրաքանչյուր առաջին դասարանցու պետք է տրամադրվի անվճար համակարգիչ:

Գաղտնիք չէ, որ մեր օրերի մարդը ժամանակի զգալի մասն անցկացնում է համակարգչի էկրանի առաջ, ավելի ստույգ` վիրտուալ տարածքում: Թե տեխնոդարը ինչ խնդիրների առաջ է կանգնեցնում ժամանակակից մարդուն, նույնպես հայտնի է յուրաքանչյուրին: Ռիսկային խմբում, իհարկե, երեխաներն են: Ծնողները մի կողմից փորձում են համակարգչի առջև նստելու ժամերը սահմանափակել, մյուս կողմից, հնարավորության սահմաններում, ամեն ծնող ուզում է, որ իր երեխան չզրկվի ժամանակի «բարիքներից»` վերջին արտադրության համակարգիչ, բջջային հեռախոս և այլն:
Շուտով համակարգիչը մտնելու է դպրոց, համակարգչի «ա»-ն ու «բ»-ն նոր սերունդը սովորելու է առաջին դասարանից: Սույն որոշումը տարակարծությունների առիթ է տալիս, որքան էլ զարմանալի է, այն, մասնավորապես, անհանգստացրել է տեղեկատվական ոլորտի մասնագետներին:
Զրուցակիցս «Ինստիգեյթ» ծրագրավորման ընկերության համահիմնադիր, գլխավոր ինժեներ, ֆիզմաթ գիտությունների թեկնածու ՎԱՀԱԳՆ ՊՈՂՈՍՅԱՆՆ է:
Նրա տեղեկացմամբ` 40 հազար առաջին դասարանցիներ պետք է ապահովվեն համակարգչով, ինչի համար պետբյուջեից հատկացվելու է 4 միլիոն դրամ: Յուրաքանչյուր համակարգիչ պետք է արժենա մոտ 250 դոլար: «Պայմաններից մեկն այն է, որ դրանք լինեն հայկական արտադրության, ինչը ողջունելի է,- ասաց նա:- Հետագայում ծրագիրը կշարունակվի, համակարգիչ կստանան ավելի բարձր դասարանների աշակերտները: Տեղեկատվական ձեռնարկությունները մշակելու են հայեցակարգ, թե երեխաներն ինչ պետք է անեն համակարգչով առաջին դասարանում: Ընդգրկված լինելով «ՈՒսումնական համակարգիչ» նախագծի միջգերատեսչական հանձնաժողովի մասնագիտական խմբում, մենք մի ասելիք ունենք` հեռու պահեք երեխաներին համակարգիչներից: Որպես ծնող, նույնպես չեմ ուզում, որ իմ հինգ տարեկան երեխան, ով այս տարի գնացել է դպրոց, ստանա համակարգիչ կամ անցնի դրա հետ կապված որևէ դասընթաց ` առնվազն մինչև 10 տարեկանը»։
Նշենք, որ «Ինստիգեյթ» կենտրոնի դասախոսներն ու դասընթացավարներն աշխատում են ԵՊՀ-ի, ՀՊՃՀ-ի, Սլավոնական, Ամերիկյան և այլ համալսարանների ու հաստատությունների հետ, վարում են դասախոսություններ և սեմինարներ` հիմք ընդունելով կենտրոնի ուսումնական ծրագրերն ու նյութերը: 2010-ից կենտրոնը գործունեություն է ծավալում Գյումրիում, Վանաձորում, Ստեփանակերտում, Գորիսում և այլ շրջաններում` նպատակ ունենալով զարգացնել տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտը մեր երկրում: Վահագն Պողոսյանը տեղեկացրեց, որ վերջին տարիներին մշակել են ինֆորմատիկայի և էլեկտրատեխնիկայի դասընթացներ 6-12-րդ դասարանցիների համար: Անգամ իրենց աշակերտների համար ստեղծել են տեղական արտադրության համակարգիչ:
«Առաջին-երկրորդ դասարաններում, թե՛ ժամանակի, թե՛ կիրառության ձևերի և ոլորտների առումով, հնարավորությունները խիստ սահմանափակ են։ Ես ել եմ թույլ տալիս երեխաներիս համակարգիչ օգտագործել` հիմնականում մուլտֆիլմեր դիտել և մանկական խաղեր խաղալ` դնելով ժամային սահմանափակում»,- պարզաբանեց զրուցակիցս: Ըստ նրա` նման սահմանափակումներով կարելի է միայն սպառող, օգտագործող դաստիարակել: «Ողջունում ենք համակարգիչներով դպրոցները զինելու որոշումը և ցանկանում ենք, որ այն արդյունավետ դառնա, իր ընձեռած ահռելի օգուտը իսկապես ստանանք։ Իսկ դա հնարավոր է միայն համապատասխան տարիքային խմբի հետ աշխատելու դեպքում»,- ընգծեց զրուցակիցս, նշելով, որ ներկայումս ուսումնասիրում են միջազգային փորձը: «Կան դպրոցներ, որտեղ համակարգիչը տրամադրվում է առաջին դասարանից, բայց արտասահմանյան շատ հայտնի դպրոցներում տեխնոլոգիաները համապատասխան ժամանակահատվածում են ընդգրկվում ուսումնական ծրագրերում: Երեխան ցանկացած տարիքում պետք է համապատասխան դաստիարակություն ստանա: Երբ երեխան փոքր է, հեքիաթ են պատմում, չեն բացատրում մարդը ոնց է ծնվում, ասում են` արագիլն է բերում, մի քիչ էլ մեծանում է` «Սասունցի Դավիթ» են պատմում, մի քիչ էլ մեծանում է, պիտի գնա բակ, խաղա, սպորտով զբաղվի: Այն տարիքում, երբ պիտի ծանոթանա արդյունաբերությանը, ծրագրավորման և ավտոմատացման հարցերին, իմաստ ունի, որ ունենա գործիքներ, այդ թվում` էլեկտրոնային սարքեր, համակարգիչներ և այլն»,- ասաց Վ. Պողոսյանը:
Նկատեցի, որ եթե իրենք բոյկոտեն կառավարության առաջարկած վերոնշյալ ծրագիրը, այն կմշակեն այլ ընկերություններ: Զրուցակիցս ասաց, որ իրենք ոչ միայն հրաժարվելու են, այլև պայքարելու են, քանի որ Ազգային ժողովը բավարար ծանր ու թեթև չի արել այս օրինագիծը: «Կրկնում եմ, անգամ համակարգչային ոլորտում լուրջ կշիռ ունեցող մարդիկ դժվարանում են պատկերացնել, թե ի՞նչ պիտի ուսուցանվի երեխաներին առաջին դասարանում` համակարգչի հետ կապված: Մյուս կողմից, լուրջ ռիսկեր կան թե՛ առողջական, թե՛ կրթադաստիարակչական տեսանկյունից, համակարգիչը ավելի շատ կվնասի այդ տարիքի երխաներին, քան օգտակար կլինի: Հարկ է առաջարկել, որպեսզի վերանայվի որոշումը և փոփոխություն մտցվի երեխաների տարիքային խմբի մեջ»,- ասաց Վահագն Պողոսյանը` կոչ անելով բոլոր մտահոգ անձանց միանալ այս գործին:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3514

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ